Etax Doradca Podatkowy Ewa Kurowska

Polityka Prywatności

Materiały dostępne na stronie www.etax.com.pl mają charakter jedynie informacyjny i nie stanowią porady prawnej w indywidualnych sprawach klientów.

Polityka Prywatności

1.1. Polityka prywatności obowiązuje wyłącznie w serwisie znajdującym się pod adresem internetowym www.etax.com.pl. Administratorem danych jest Etax Ewa Kurowska Doradca Podatkowy z adresem Al. Niepodległości 15 lok. 54, 02-653 Warszawa zwanym dalej jako Kancelaria.

1.2. Kancelaria nie udostępnia miejsca w swoim serwisie internetowym innym podmiotom.
1.3. Przeglądanie serwisu internetowego www.etax.com.pl nie wymaga przekazywania przez odwiedzającego żadnych danych osobowych.

2. Kancelaria może uzależniać realizację poszczególnych usług oferowanych na swojej stronie internetowej od podania przez użytkownika wskazanych informacji o sobie. W takim przypadku jednak każdorazowo określa, czy dane są rzeczywiście niezbędne do zrealizowania usługi czy też ich przekazanie przez korzystającego ma charakter fakultatywny i dobrowolny .

2.1. Wysłanie formularza kontaktowego wymaga obligatoryjnego podania nazwiska lub pseudonimu oraz adresu e-mail.

3. Dane osobowe wpisywane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu:
3.1. zawarcia i wykonania umowy z Kancelarią na podstawie zainteresowania ofertą Kancelarii — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i wykonania umowy) w następującym zakresie:
– imię,
– nazwisko,
– adres e-mail,
– opis sprawy lub problemu prawnego;

3.2. tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO, w tym rejestru osób,- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa)
– imię,
– nazwisko,
– adres e-mail

3.3. Kancelaria przetwarza także dane — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) w związku z prawnie uzasadnionym interesem Kancelarii art. 6 ust. 1 lit. f RODO w tym do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami;

3.4. Kancelaria przetwarza także dane — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora); to jest informowaniem potencjalnych klientów o aktualnej ofercie i działalności Kancelarii.

3.5. Podanie imienia, nazwiska oraz adresu e-mail jest dobrowolne, ale konieczne do udzielenia przez Kancelarię odpowiedzi na pytanie przesłane przez formularz kontaktowy.
Dane osobowe wpisywane w formularzu kontaktowym nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania;

3.6. Dane osobowe wpisywane w formularzu kontaktowym będą przechowywane:
– przez okres 6 miesięcy — w przypadku gdy nie dojdzie do zawarcia umowy z Kancelarią;
– do czasu wygaśnięcia zobowiązań z umowy w zależności od tego które zdarzenie nastąpi później w przypadku gdy dojdzie do zawarcia umowy z Kancelarią;
– przez okres przedawnienia roszczeń przedłużony o 1 rok — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia,
– dochodzenia i obrony roszczeń Kancelarii, gdy po dojdzie do zawarcia umowy;
– do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania – w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora;

3.7. W zakresie wszelkich danych osobowych przesłanych przez formularz kontaktowy, użytkownik posiada:
– prawo dostępu do swoich danych osobowych,
– prawo sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
– prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
– prawo do przenoszenia danych – na warunkach określonych w Rozporządzeniu RODO

3.8. Użytkownik posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli jego dane osobowe byłyby przetwarzane niezgodnie z prawem.

3.9. Przekazywanie danych osobom trzecim
Kancelaria oświadcza, że nie przekazuje informacji o użytkownikach swojego serwisu internetowego żadnym osobom trzecim, a w szczególności nie udostępnia danych osobowych chronionych prawem, uzyskanych w trakcie korzystania z usług.

3.10. Kancelaria, jako administrator danych osobowych, może powierzyć innemu podmiotowi przetwarzanie danych osobowych, jednak wyłącznie w celu i zakresie wskazanym w umowie.
Ponadto Kancelaria może przekazywać jakiekolwiek informacje o użytkownikach tylko w przypadku, gdy:
– osoba zainteresowana wyrazi na to zgodę;
– obowiązek ich przekazania wynika z obowiązujących przepisów prawa;
– wystąpi z takim żądaniem uprawniony podmiot, w tym organ władzy państwowej

Polityka cookies

4.1. Kancelaria w swoim serwisie internetowym www.bielsko-kancelaria.pl stosuje tzw. cookies („ciasteczka”) – informacje zapisywane przez serwery na komputerze, telefonie, tablecie użytkownika, które serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z urządzenia końcowego. Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika naszego serwisu internetowego. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

4.2. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej, bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu internetowego.

4.3. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).Warunki przechowywania lub otrzymywania plików Cookie można ustalić poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej:

4.4. Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym Kancelaria będzie przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu z niektórych usług w ramach serwisu internetowego.

4.5. Pliki cookies wykorzystywane są w szczególności w celu:
– tworzenia statystyk, które np. wspierają pozycjonowanie stron, ułatwiając dotarcie do niezbędnej Państwu informacji;
– zmiany wyglądu lub wersji strony (np. wielkość czcionki, wersja dla niedowidzących);
– przechowywania danych sesyjnych (wygasa po zakończeniu sesji).

5. Środki bezpieczeństwa
5.1. Kancelaria na bieżąco kontroluje, czy środki stosowane w celu zabezpieczania danych osobowych i informacji o użytkownikach są odpowiednie, wystarczające i prawidłowo używane.

6. Zmiana lub usunięcie danych

6.1. Użytkownik w każdym czasie ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i aktualizacji.

6.2. Kancelaria zapewnia użytkownikowi możliwość usunięcia jego danych osobowych na wyraźne żądanie, wyrażone w treści listu elektronicznego. Mogą one również zostać usunięte na podstawie przepisów obowiązującego prawa.

6.3. Adres e-mail, pod którym można się skontaktować z administratorem serwisu to etax@etax.com.pl